JESU LI ZYNA PROIZVODI IZRAĐENI OD PRAVIH RUŽA?

Zyna proizvodi izrađeni su od sintetskih celuloznih umjetnih ruža koje traju vječno, baš kao prava ljubav koja je nit vodilja i razlog postojanja ovog brenda.

AKO DANAS NARUČIM PROIZVOD, KADA MOGU OČEKIVATI DOSTAVU?

Dostavu možete očekivati u roku od 2 do 5 radnih dana od dana otpreme, ovisno o lokaciji. Logistička služba Zyna brenda proizvode otprema najčešće isti ili sljedeći radni dan od dana narudžbe. Naravno, ukoliko postoji potreba za žurnom dostavom paketa, javite se našoj korisniškoj podršci koja djeluje kroz mail, mobilni telefon te sve društvene kanale na kojima je Zyna brend prisutan, sigurni smo da će naša podrška udovoljiti svim vašim realnim zahtjevima.

KOLIKI MORA BITI IZNOS NARUDŽBE DA BI DOSTAVA BILA BESPLATNA?

Dostava je besplatna za iznose narudžbi u vrijednosti iznad 300,00 kn.

MOGU LI DOBITI BROJ ZA PRAĆENJE POŠILJKE?

Možete dobiti broj za praćenje pošiljke, sve što morate napraviti je poslati nam upit na mail: support@zyna.hr

ŠALJETE LI KARTICU ZA POSVETU UZ SVAKI KUPLJEN PROIZVOD?

Karticu za posvetu u koju možete napisati poruku voljenoj osobi kojoj je poklon namijenjen šaljemo uz svaki kupljeni proizvod. Isto tako, nudimo uslugu pisanja poruka na karticu za posvetu po vašoj želji te tako ispunjenu karticu šaljemo zajedno s paketom na željenu adresu.

KOJE POGODNOSTI DOBIJEM PRETPLATOM NA NEWSLETTER?

Pretplatom na Zyna newsletter dobivate pregršt pogodnosti. Ulazite u Zyna VIP klub pogodnosti koje sadržavaju popouste, akcije, last minute ponude te ste među prvim osobama koje obavještavamo o uvođenju novih proizvoda u našu ponudu. Dodatna stvar kod Zyna newslettera je što će vam na mail stići maksimalno jednom mjesečno te vam garantiramo da vas nećemo ''zatrpati'' nevažnim informacijama.

KOJE JE RADNO VRIJEME ZYNA KORISNIČKE PODRŠKE?

Radno vrijeme Zyna korisničke podrške je od ponedjeljka do petka od 09-17 h. U tom periodu možete nas kontaktirati na broj mobitela 097/ 6194-016. Javit će vam se naš/a operater/ka i odgovoriti na svaki vaš upit. U slučaju da vam je jednostavniji naćin kontaktiranja putem društvenih mreža (Facebook i Instagram), budite slobodni poslati nam tamo svoj upit koji će biti riješen u roku 24 sata. Dostupni smo i putem maila: support@zyna.hr gdje će vaš upit biti riješen u roku 72h.

KOJI JE BROJ MOBITELA ZYNA KORISNIČKE PODRŠKE?

Broj mobitela ZYNA korisničke podrške je 097/6194-016.

IMATE LI MALOPRODAJNU POSLOVNICU ILI SAMO WEBSHOP?

Trenutno Zyna posluje samo preko online trgovine, no, u skorijoj budućnosti planiramo otvaranje i maloprodajne poslovnice.

IMAM PROBLEMA PRILIKOM NARUČIVANJA VAŠEG PROIZVODA. ŠTO MOGU NAPRAVITI?

Budite slobodni tražiti nas za pomoć pri naručivanju u naš chat koji se nalazi na web stranici, na društvenim mrežama ili nas nazovite direktno na naš ZYNA mobitel korisničke podrške koji je dostupan za upite svakim radnim danom od 09-17 h.

MOGU LI NARUČITI JOŠ NEKIM PUTEM, OSIM NARUČIVANJA PREKO ZYNA.HR WEB STRANICE?

Možete naručiti i direktno preko chata na našoj web stranici, putem društvenih mreža ili nas možete kontaktirati na mobitel ZYNA korisničke podrške (097/6194-016).

PODRŽAVA LI ZYNA WEB SHOP PLAĆANJE NA RATE?

U ovom trenutku Zyna.hr webshop ne podržava plaćanje na rate, no, planiramo uvođenje te opcije u skorijoj budućnosti.

NA KOJEM PODRUČJU JE MOGUĆA DOSTAVA ZYNA PROIZVODA?

Dostava naših proizvoda moguća je na području cijele Republike Hrvatske.

MOGU LI NARUČITI PROIZVOD DANAS A ZATRAŽITI DA ISPORUKA BUDE ZA MJESEC DANA?

Opcija naknadne isporuke naručenog proizvoda svakako je moguća, samo nam ostavite komentar da isporuku proizvoda želite na neki specifičan datum u rubrici za napomenu prilikom izvršavanja narudžbe.

KAKO JE ZAPAKIRAN PROIZVOD KOJI MI STIŽE NA ADRESU?

Pakiranje ovisi o proizvodu, ali najčešće dolazi zapakiran u plastičnoj prozirnoj kutiji sa crnim ZYNA poklopcem i luksuznom zlatnom vrpcom. Dodatno, prilikom slanja proizvoda na adresu proizvod pakiramo u čvrstu kartonsku kutiju otpornu na udarce i većinu vanjskih oštećenja.

GARANTIRA LI ZYNA WEBSHOP POVRAT NOVCA?

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19, na snazi od 15.02.2019.), garantiramo povrat novca ukoliko niste zadovoljni proizvodom ili je proizvod oštećen.

MOGU LI BITI SIGURAN/NA U SIGURNOST PLAĆANJA NA ZYNA WEB SHOPU?

U potpunosti možete biti sigurni. Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite WSPay napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. WSPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u WSPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima WSPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

IMAM PITANJE KOJE NIJE NAVEDENO NA OVOM POPISU. KAKO MOGU DOBITI ODGOVOR NA NJEGA?

Budite slobodni postaviti nam pitanje u naš chat koji se nalazi na web stranici, na društvenim mrežama ili nas nazovite direktno na naš ZYNA mobitel korisničke podrške koji je dostupan za upite svakim radnim danom od 09-17 h.